Google meet
Google Meet


دنیا میں چل رہے مالی ، اقتصادی ،صحتی بحران جسے کرونا واٸرس کے نام نامی اسم گرامی سے جانا جاتا ہے -کی وجہ سے آج کل لوگوں کا آپس میں ملنا اور اسٹوڈینٹس کا کالج و یونيورسٹي میں جا کر تعلیم حاصل کرنا مشکل ہوگیا ہے

 اس بحرانی حالت اور  لاک ڈاؤن کی وجہ سے ، ویڈیو کالنگ اور ویڈیو کانفرنسنگ کی ضرورت زیادہ محسوس کی جانے لگی ہے ۔  ایسی صورتحال میں لوگ ایسی ایپس کو تلاش کر رہے ہیں جس کا استعمال وہ آسانی سے ویڈیو کال اور کانفرنس کال کے لٸےکر سکیں ۔  ان چیزوں کو سامنے بنانے کے لٸے گوگل نے باضابطہ طور پر اپنا نیا ویڈیو کانفرنسنگ پلیٹ فارم "گوگل میٹ" تیار کیا ہے۔


 جہاں پہلے کمپنی نے اعلان کیا تھا کہ وہ اس پریمیم ایپ کو مفت بنائیں گے جس کے پاس جی میل اکاؤنٹ ہے۔  لیکن ابھی ، گوگل نے منصوبہ بنایا ہے کہ وہ جی میل کے ساتھ براہ راست میٹ کو مربوط کریں گے۔  گوگل کی اس نئی پروڈکٹ کو خاص طور پر زوم کے سامنے پیش کیا گیا ہے تاکہ وہ اسے ایک اچھا چیلنج فراہم کرسکے۔


 اس کورونا وائرس لاک ڈاؤن کی وجہ سے ، ویڈیو کانفرنسنگ پلیٹ فارم کی مانگ بہت ہی کم وقت میں کئی گنا بڑھ گئی ہے۔  اس لئے میں نے سوچا آپ لوگوں کو گوگل میٹ کیا ہے اور ویڈیو کانفرنسنگ میں اس کا استعمال کیسے کرسکتے ہیں اس کے بارے میں ضروری معلومات کیوں نہ فراہم کریں۔  تو آئیے بغیر کسی تاخیر کے آغاز کریں۔

مضمون کی ترتیب
 

1. گوگل میٹ ایپ کیا ہے 

 2. گوگل میٹ ایپ  کس ملک کا ہے ؟

 Google. گوگل میٹ میں اپنی آٸی ڈی کیسے بنائیں؟

 Google. گوگل میٹ کیوں استعمال کریں؟

 5. گوگل میٹ ایپ کو کیسے ڈاؤن لوڈ کریں؟

 6. ونڈوز صارفین گوگل میٹ کو کس طرح ڈاؤن لوڈ کریں؟

 7. گوگل  میٹ کا استعمال کیسے کریں

 8. گوگل میٹنگ میں ویڈیو کانفرنسنگ کیسے کریں؟

 9. گوگل میٹ کیسے کام کرتا ہے؟

 10. گوگل میٹنگ میں میٹنگ کو کیسے شامل کریں؟

 11. گوگل میٹ کی خصوصیات

 12. کیا گوگل میٹ استعمال کرنا محفوظ ہے؟

 14. کتنے لوگ گوگل میٹ کال میں شامل ہوسکتے ہیں؟

 15. کون مفت میں گوگل گوشت استعمال کر سکتا ہے؟

 16. گوگل گوشت کی خدمت کب تک مفت ہے؟

17. خلاصہ


 گوگل میٹ ایپ کیا ہے - اردو میں؟


Google meet
Google meet 


 گوگل میٹ ویڈیو کانفرنس کالنگ پلیٹ فارم ہے جو خاص طور پر پیشہ ورانہ استعمال کے لٸے تیار کیا گیا ہے۔  اس کے ذریعے آپ مناسب وقت میں اپنے ساتھی سے رابطہ اور بات چیت کرسکتے ہیں۔


 اس ویڈیو ذرائع ابلاغ کو گوگل نے تیار کیا ہے۔  چونکہ گوگل جلد ہی google hangouts بند کرنے جارہا ہے ، لہذا وہ اپنے صارفین کے لئے گوگل میٹ اور گوگل چیٹ کو اس کی جگہ استعمال کرنے والا ہے


 گوگل کی جانب سے اس انٹرپرائز گریڈ ویڈیو کانفرنسنگ ایپ کی مدد سے کوئی بھی کسی کے ساتھ ویڈیو کانفرنسنگ کرسکتا ہے۔  اب جس کے پاس بھی گوگل اکاؤنٹ ہے وہ آسانی سے ایک آن لائن میٹنگ تشکیل دے سکتا ہے ، جس میں 100 تک یوزر شرکت کرسکتے ہیں۔  ہر میٹنگ تقریبا 60 60 منٹ تک جاری رہ سکتی ہے۔


 گوگل میٹ ایپ  کس ملک کا ہے ؟

 گوگل میٹ ایپ ملک امریکہ کا ہے ، جس گوگل کمپنی کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے۔


 گوگل میٹ میں اپنی آٸی ڈی (ID) کیسے بنائیں؟


 اگر آپ گوگل میٹ پر اپنی شناخت بنانا چاہتے ہیں تو آپ ذیل میں بیان کردہ تین طریقوں سے یہ کرسکتے ہیں۔


 1. اپنے ذاتی استعمال کے لٸے


 اگر آپ پہلے ہی سے جی میل Gmail ، گوگل فوٹوز ، یوٹیوب ، یا کوئی اور گوگل پروڈکٹ استعمال کررہے ہیں تو آپ کو بس اتنا کرنا ہے کہ آپ اپنے موجودہ گوگل اکاؤنٹ میں سائن ان ہوں۔  آپ کو ایسا کرکے سائن اپ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔  اگر آپ کے پاس کوئی گوگل اکاؤنٹ نہیں ہے تو آپ مفت میں سائن اپ کرسکتے ہیں۔


2. کسی بھی تجارتی استعمال کے لئے


 اگر آپ پہلے ہی G Suite User ہیں تو آپ کو بس اتنا کرنا ہے کہ آپ اپنے موجودہ اکاؤنٹ یا کرنٹ اکاؤنٹ میں سائن ان ہوں۔


 3.  G Suite Admins کے استعمال کے لٸے  


 گوگل میٹ نے پہلے ہی اسےG Suite User اور G Suite for education میں شامل کیا ہے۔  لہذا اس طرح سے آپ جی سویٹ کے کسی حصے کے ساتھ میٹ کا استعمال شروع کرسکتے ہیں ، ایسا کرکے آپ اپنے ادارہ کے لئے ویڈیو کالنگ کی سہولت شروع کرسکتے ہیں۔


 گوگل میٹ کیوں استعمال کریں؟


 گوگل کے مطابق گوگل میٹ تیار کرنے کا ان کا بنیادی مقصد یہ ہے کہ وہ ہر ایک کے لئے اس ویڈیو میٹنگ کے تجربے کو بہت ہی آسان بنا دیں ، تاکہ کوئی بھی صارف آسانی سے کسی بھی میٹنگ میں شامل ہوسکے۔

Read More

فاسٹیگ کیا ہے اوراس کا استعمال کیسے کیا جاتا ہے 

Read More

قدیانیت کی حقیقت اس کے بے بنیاد دعٶوں کا مدلل جواب

 گوگل میٹ ایک بہت ہی ہلکا،سادہ،اور تیز انٹرفیس ایپ ہے جو آپ کو ایک میٹنگ میں 250 کے قریب افراد کو آسانی سے سنبھالنے کے قابل بناتی ہے۔  اگر آپ کے پاس کوئی گوگل اکاؤنٹ ہے تو آپ گوگل میٹ کو بہت آسانی سے استعمال کرسکتے ہیں ، وہ بھی مفت میں۔


 گوگل میٹ ایپ کو کیسے ڈاؤن لوڈ کریں؟


 اگر آپ گوگل میٹ ایپ استعمال کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو پہلے اسے ڈاؤن لوڈ کرنا ہوگا۔  یہاں ذیل میں ، میں نے اینڈروئیڈ اور آئی او ایس ایپ کا ڈاؤن لوڈ لنک فراہم کیا ہے ، جس کے استعمال سے آپ انہیں آسانی سے ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں۔

 گوگل میٹ اینڈروئیڈ لنک: گوگل پلے


 گوگل میٹ iOS لنک: ایپ اسٹور


 ونڈوز صارفین گوگل میٹ ڈاؤن لوڈ  کیسےکریں؟


 اگر آپ ونڈوز آپریٹنگ سسٹم کے لئے اپنے ڈیسک ٹاپ یا لیپ ٹاپ میں گوگل میٹ کو استعمال کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو کسی بھی قسم کا سافٹ ویئر استعمال کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔  آپ اسے اپنے کسی بھی جدید ویب براؤزر جیسے گوگل کروم ، موزیلا فائر فاکس ، سفاری یا کسی دوسرے براؤزر میں استعمال کرسکتے ہیں۔


 لنک: https://meet.google.com


 اس لنک پر جاکر ، آپ کو اپنے گوگل اکاؤنٹ سے سائن ان کرنا ہوگا ، اس کے بعد آپ آسانی سے گوگل میٹ ایپ کو مفت میں استعمال کرسکتے ہیں۔


 گوگل میٹ کا استعمال کیسے کر نا ہے ؟


 اگر آپ نہیں جانتے ہیں کہ گوگل میٹ کا استعمال کس طرح کرنا ہے تو پھر پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔ میں آپ کو بتاتا ہوں کہ اسے انتہائی آسان طریقے سے کیسے استعمال کیا جاتا ہے ۔ آپ کو مذکورہ مراحل پر عمل کرنا ہوگا۔


 گوگل میٹ میں ویڈیو کانفرنسنگ کیسے کریں؟


 1. سب سے پہلے آپ کو اپنے کسی بھی Device پر گوگل میٹ ایپ انسٹال کرنا ہوگی۔  ایک بار جب آپ اسے انسٹال کرلیتے ہیں ، تب آپ کو اسے کھولنا پڑتا ہے۔


 2. ایپ کھولتے وقت ، آپ سے کچھ اجازت طلب کی جائے گی ، جس کی آپ کو اجازت دینی ہوگی۔


ایپ میں سائن اپ کرنے کے لٸے آپ کو اپنے گوگل اکاؤنٹس میں سے کسی کے ساتھ لاگ ان کرنا ہوگا۔


 ایک بار جب آپ کامیابی کے ساتھ لاگ ان ہو جاٸیں  گے ، تب آپ کے سامنے ایک نئی اسکرین کھل جائے گی۔


 اب آپ کے سامنے اسکرین میں دو اختیارات نظر آئیں گے ، ایک نئی میٹنگ اور دوسرا میٹنگ کوڈ ۔


  یہاں  نٸی میٹنگ کے آپشن پر کلک کرکے آپ ایک نٸی میٹگ شروع کر سکتے ہیں اور میٹنگ کوڈ والے آپشن پر کلک کر کے اور اس پر کوڈ کو درج کرکے جاری میٹنگ میں شامل ہو سکتے ہیں


 گوگل میٹ کیسے کام کرتا ہے؟


 اب آئیے جانتے ہیں کہ گوگل میٹ دراصل کیسے کام کرتا ہے۔


 ویڈیو کانفرنسیں

میٹنگ کو شروع کرنے کے لٸے صرف اور صرف آپ کو لنک کو شیٸر کرنا ہوتا ہے

 اگر آپ پہلے ہی گوگل ایکو سسٹم میں ہیں ، یعنی اگر آپ کے پاس کوئی گوگل اکاؤنٹ ہے تو آپ کو اپنے براؤزر میں لاگ ان کرنا ہے۔  کسی بھی طرح کے اکاؤنٹ ، پلگ ان ، ڈاؤن لوڈ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

نماٸشی سسٹم


 میٹ آپ کو پورے اسکرین پریزنٹیشن پیش کرتا ہے ، جس سے آپ کو اپنی ٹیم کو اپنے منصوبوں کو دکھانا ممکن ہوتا ہے ، حالانکہ شیئرنگ آپشن اتنا متحرک نہیں ہے جتنا آپ زوم میں پائیں گے۔  لیکن پھر بھی آپ کو اس میں ایک بہت ہی کارآمد آپشن ملتا ہے تاکہ آپ ایک کروم ٹیب کو آسانی سے شیئر کرسکیں۔


 جی سویٹ انٹیگریشن


 جی سویٹ دراصل گوگل کا ایک پیکیج ہے جو آپ کی کمپنی یا انسٹی ٹیوٹ کو بہت ہی تیز خدمات مہیا کرتا ہے ، یہ ایک نیا طریقہ ہے جس میں آپ آن لائن کام کرسکتے ہیں۔


 گوگل میٹنگ میں میٹنگ کو کیسے جواٸن کریں؟


 اگر آپ کے پاس پہلے سے ہی Gmail اکاؤنٹ ہے ، تو آپ کو صرف میٹ ڈاٹ گوگل ڈاٹ کام پر جانا ہے اور یا تو آپ سبز "میٹنگ شروع کریں" کے بٹن پر کلک کرسکتے ہیں یا میٹنگ کی IDصحیح طریقے سے درج کر سکتے ہیں۔  


گوگل میٹ کی خصوصیات

 آئیے اب ہم گوگل میٹ کی مختلف خصوصیات کے بارے میں جانتے ہیں۔


 اس میں میٹنگس کے معاملے میں کوئی پابندی نہیں ہے۔  یعنی ، آپ اس میں لامحدود میٹنگ کرسکتے ہیں۔  آپ اپنے کسی بھی ساتھی، ہم جماعت سے رابطہ کرسکتے ہیں۔  ایک ہی وقت میں آپ جلسہ میں 100 سے زیادہ شرکاء کو شامل کرسکتے ہیں۔

 یہ تقریبا تمام آلات کے ساتھ مطابقت رکھتا ہے۔  یعنی ، آپ اپنے کسی بھی آلات پر گوگل میٹ کا استعمال کرسکتے ہیں ، چاہے وہ ڈیسک ٹاپ / لیپ ٹاپ ، اینڈرائڈ ، یا آئی فون / آئی پیڈ ہی کیوں نہ ہو۔


 آپ کو اس میں ویڈیو اور آڈیو پیش نظارہ اسکرین دیکھنے کو ملے گا۔  ایک بار جب آپ اپنے میٹنگ کوڈ یا لنک پر کلیک کر لیتے ہیں ، تب آپ اپنے کیمرہ اور مائک کو ایڈجسٹ کرسکتے ہیں۔  اجلاس میں جانے سے پہلے آپ اس کا پیش نظارہ دیکھ سکتے ہیں۔


 اس میں آپ کو ایڈجسٹ ترتیب اور سکرین کی ترتیبات ملتی ہیں۔  اگر آپ لے آؤٹ سوئچ کرنا چاہتے ہیں تو پھر آپ کو ان تین نقطوں کے اوپر کلک کرنا ہوگا جو میٹ اسکرین کے نچلے کونے میں ہیں۔


 آپ میٹنگ والے میزبانوں کو کنٹرول کرسکتے ہیں۔  اگر آپ چاہتے ہیں تو آپ آسانی سے شرکاء کو pin، mute ، یا نکال سکتے ہیں۔  لیکن رازداری کی کچھ وجوہات کی بناء پر ، آپ کسی شریک کو خاموش نہیں کرسکتے ہیں ، بلکہ آپ ان سے ان کی آڈیو کو خاموش کرنے کو کہہ سکتے ہیں۔


 آپ اس میں شامل افراد کے ساتھ اپنی اسکرین کا شیٸر  کرسکتے ہیں۔


 آپ لاٸو کال کے دوران شرکاء کو پیغام بھیج سکتے ہیں۔  اگر آپ کسی بھی فائل ، لنک، یا پیغام کو شرکاء کے ساتھ شیٸر  کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو چیٹ کے آئیکن پر کلک کرنا ہوگا۔  

 آپ اس میں گوگل اور مائیکرو سافٹ آفس ایپس کو مربوط کرسکتے ہیں۔

 

کیا گوگل میٹ کا استعمال محفوظ ہے؟


 گوگل سپورٹ پیج کے مطابق ، میٹ میں ہونے والی تمام میٹنگز ڈیفالٹ ویب اپلی کیشن پر انکرپٹ ہوتی ہیں ، وہ بھی اینڈرائڈ اور آئی او ایس دونوں ایپ کے لئے۔


 جبکہ اگر آپ سیشن کو ریکارڈ کرنا چاہتے ہیں تو آپ یہ کرسکتے ہیں ، تاکہ آپ کا سیسن اسٹور Google ڈرائیو میں پوری طرح سے خفیہ ہوجائے۔


 اب ہم بتاتے گوگل میٹ کو استعمال کرنے کے فوائد کیا ہیں؟


 جب آپ اسے ڈیسک ٹاپ میں استعمال کرتے ہیں تو کسی بھی قسم کے پلگ انز یا ڈیسک ٹاپ ایپس کی ضرورت نہیں ہوتی ہے۔


 آپ آسانی سے اس میں دوستوں کو شامل کرسکتے ہیں اور جن کو آپ نہیں چاہتے ہیں ان کو دور رکھ سکتے ہیں۔

 گوگل میٹ میں آپ کو بہت زیادہ مستحکم اور محفوظ سروس فراہم کی جاتی ہے۔


 کتنے لوگ گوگل میٹ کال میں شامل ہوسکتے ہیں؟


 گوگل میٹ کی کال میں تقریبا 100 100 شرکا شرکت کرسکتے ہیں۔  حالیہ دنوں میں تمام جی سویٹ صارفین آسانی سے رسائی حاصل کرسکتے ہیں 

 

گوگل میٹ مفت میں کون استعمال کرسکتا ہے؟


 فی الحال ، گوگل میٹ سب کے لئے مفت میں استعمال کرنے کے لئے دستیاب ہے۔  اس کا استعمال ویب میں met.google.com پر جا کر آسانی سے کرسکتے ہیں اور  اسے موبائل ایپس کے ذریعہ iOS یا اینڈرائیڈ میں بھی کرسکتے ہیں۔


 گوگل میٹ کی خدمت کب تک مفت ہے؟


 گوگل میٹ اکاؤنٹس ہر فرد کیلئے 30 ستمبر 2020 تک مفت ہیں۔  لیکن اس میں وہ صرف 60 منٹ کی حد تک کال کرسکتے ہیں۔


 خلاصہ


 مجھے امید ہے کہ آپ نے میری گوگل ایپ کا یہ مضمون پسند کیا ہوگا۔  میری ہمیشہ سے کوشش رہی ہے کہ قارئین کو اس بارے میں مکمل معلومات فراہم کریں کہ گوگل میٹ کا استعمال کس طرح کرتا ہے ، تاکہ انہیں اس مضمون کے تناظر میں دوسری سائٹوں یا انٹرنیٹ میں تلاش نہ کرنا پڑے ۔


 اگر آپ کو یہ پوسٹ پسند ہے تو اسے سوشل میڈیا سائٹس پر شیئر کریں۔

2 تبصرے

تحریر کیسی لگی تبصرہ کر کے ضرور بتائیں
اور اپنے اچھے سجھاؤ ہمیں ارسال کریں

  1. Behad mufid Tahrir hai aapne is me koi bhi aisi baat nhi rahne di hai jo byan na kar di ho bahut khub

    جواب دیںحذف کریں

ایک تبصرہ شائع کریں

تحریر کیسی لگی تبصرہ کر کے ضرور بتائیں
اور اپنے اچھے سجھاؤ ہمیں ارسال کریں

جدید تر اس سے پرانی